Главная      Учебники - Разные     Лекции (разные) - часть 23

 

Поиск            

 

мавзуси

 

             

мавзуси

Вариант-1

Тушунчаларга изох Беринг..

Жамоа,кадрият,педагогик махорат,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

Хукукий тарбиянинг мохияти ва тузилиши

3.Саволларга жавоб Беринг.

1. Тарбия тамойиллари

2.Укувчиларни фаолият жараенида тарбиялаш.

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1. Тарбия жараёни мохияти ва узига хос хусусиятлари.

2. Куръоннинг мукаддас фалсафий-ахлокий асар сифатида урганилиши

Вариант-1 I

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Ахлок,одоб,хамкорлик, тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

Узбекистон Республикаси Янги ижтимоий-сиесий,иктисодий ва маданий шароитларида тарбиявий ишлар такомиллаштиришни ахамияти ва йуллари.

.3.Саволларга жавоб Беринг.

1. Тарбия жараёни тушунчаси ва тузилиши.

2. Абдулла Авлонийнинг «Туркий Гулистон ёхуд ахлок» асарида таълим-тарбия тизими.

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1. укувчи хулк-атворини ракбатлантириш методлари.

2. 1917-1990 йилларда узбекистонда мактаб ва педагогика фани

Вариант- III

I Тушунчаларга изох Беринг..

Маьнавия , тарбия, коррекция, шахс, жамоа,одоб,усул.

II. мавзуси.

Кадимги Юнонистон ва Рим давлатларида таълим-тарбия.

III .Саволларга жавоб Беринг.

1.Укувчиларини жамоа оркали тарбиялаш.

2.Ота-оналар кумитасини иш фаолияти

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

.1.Дарс жараенида укувчиларни тарбиялаш ишининг мазмуни.

2. Жахон Отин Увайсий ва унинг кизлар мактаби

Вариант-1 V

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Баркамол шахс,,кадрият,педагогик махорат,усул,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

Мактабдаги тарбиявий ишлар тизимида синф рахбарининг фаолияти.

.3.Саволларга жавоб Беринг.

1.Жамоатчиликни бола тарбиясига жалб этиш.

2. Хусайн Воиз Кошифийнинг ахлокий карашлари. “Футувватномаи Султоний” асари ва унинг ахлокий тарбияда тутган урни.

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1. Экологик онг ва маданиятни шакллантириш.

2. Аномал болалар тавсифи. Уларни ривожланмаслик сабаблари

Вариант- V

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Миллий кадрият,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.истикбол, комил инсон.

2. мавзуси.

Укувчилар жамоаси –синф рахбари таянчи.

.3.Саволларга жавоб Беринг.

1.Дарсдан ташкари фаолиятда укувчиларни тарбиялаш.

2 Нафосат тарбиясининг максад ва вазифалари

4.Мавзу буйича матн тайерланг

.1. Энг кадимги ёдгорликларда инсон тарбиясига оид фикрлар.

2Укувчиларни тарбиялашда мактабнинг махалла Билан хамкорлиги.

Вариант- V 1

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Муомала, махорат,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

И.А.Каримов таълим-тарбия жараёнида аждодлар меросидан самарали фойдаланишнинг тарбиявий ахамияти хакида.

3.Саволларга жавоб Беринг.

1. Тарбия жараёни мохияти ва хзига хос хусусиятлари.

2. Энг кадимги ёзма манбаларда таълим-тарбия масалалари

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1. Узбек халк педагогикасида тарбия методлари.

2. Экологик онг ва маданиятни шакллантириш.

Вариант- VI 1

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Жамоа,кадрият,педагогик махорат,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

Укувчиларни маънавий-ахлокий тарбиялаш

.3.Саволларга жавоб Беринг.

1. Тарбия жараёни мохияти ва мазмуни

2. Ахмад Югнакий ва унинг «хиббат ул-хакойик» асари

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1. Шарк мутафаккирлари баркамол шахсга хос фазилатлар хакида.

2.Оила ва мактаб хамкорлигини ташкил этиш методикаси

Вариант- VII 1

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Муомала,,кадрият,педагогик махорат,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

Коррекцион педагогика педагогика фанининг бир сохаси сифатида.

3.Саволларга жавоб Беринг.

1.Ота-оналар Билан якка тартибда иш олиб бориш.усуллари.

2 . Шарк Уйкониш даври ва унда таълим-тарбиянинг тараккий этиши.

4.Мавзу буйича матн тайерланг

.1. Нафосат тарбиясининг максад ва вазифалари

2. Улукбекнинг илм-маърифат сохасидаги хизматлари.

Вариант-1 X

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Жамоа,кадрият,педагогик одоб,тарбиявий иш режа,,эрталик,синф рахбари.

2. мавзуси.

Оилада тарбия асослари

3.Саволларга жавоб Беринг.

1. Шахснинг хар томонлама камол топишида жисмоний тарбиянинг урни.

2. Туркистонда жадидчилик харакати.

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1. Шарк Уйкониш даври ва унда таълим-тарбиянинг тараккий этиши.

2.Оила ва мактаб хамкорлигини ташкил этиш методикаси

Вариант- X

1.Тушунчаларга изох Беринг..

Кузатиш,педагогик махорат,тарбиявий соат,синф рахбари,ахлок,эрталик.

2. мавзуси.

Нафосат тарбиясининг максад ва вазифаси.

3.Саволларга жавоб Беринг.

1.Тарбия тамойиллари.

2 Шарк Уйкониш даври ва унда таълим-тарбиянинг тараккий этиши

4.Мавзу буйича матн тайерланг

1.Тарбиявий жараенида диагностик ва коррекцион ишларнинг олиб борилиши.

2Тарбия методлари.

Вариант- XI

I Тушунчаларга изох Беринг..

Урф-одат, тарбия, коррекция, шахс, жамоа,одоб,усул. Тарбиявий соат.

II. мавзуси.

Узбекистон Республикаси Президенти И.А.Каримовнинг «Баркамол авлод Узбекистон тараккиётининг пойдевори» асарида таълим тарбия масалалари

.III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Кадимги Юнонистон ва Рим давлатларида таълим-тарбия.

2.Ота-оналар кумитасини иш фаолияти

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. XVII асрдан XIX асрнинг ярмигача тарбия, мактаб ва педагогик фикрлар

2. Хукукий тарбиянинг мазмуни, методлари ва ташкилий шакллари

Вариант- XII

I Тушунчаларга изох Беринг..

Уз-узини тарбиялаш,маьнавия , тарбия, коррекция, шахс, жамоа,одоб,усул.

II. мавзуси.

Шахсни шакллантириш, камол топтириш жараёнида фукаролик тарбиясининг вазифалари ва мазмуни.

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Аклий тарбиянинг вазифалари ва мазмуни.

2. Шайх Саъдийнинг «Гулистон» асарида шахс камолоти.

V .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Тарбия тамойиллари.

2. “Авесто” — энг кадимги маърифий ёдгорлик намунаси

3. Вариант- XIII

I Тушунчаларга изох Беринг..

Диагностика , тарбия,оила, коррекция, шахс, жамоа,одоб,усул.

II. мавзуси.

XIX асрнинг иккинчи ярми ва XX аср бошларида тарбия ва педагогик фикрлар

III .Саволларга жавоб Беринг.

1Тарбияметодлари.

2.Синф рахбарининг ота-оналар Билан олиб борадиган ишини мазмуни.

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Рус педагог олимларининг педагогик гоялари.

2. Аклий тарбиянинг вазифалари ва мазмуни

Вариант- XIV

I Тушунчаларга изох Беринг..

Синф жамоаси,маьнавият ,комил инсон, коррекция, шахс, жамоа,одоб,усул.

II. мавзуси.

Шарк Уйкониш даври ва унда таълим-тарбиянинг тараккий этиши.

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Ватанпарварлик ва байналминаллик — фукаролик тарбиясининг асослари.

2. Аномал болалар тавсифи

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Экологик тарбиянинг максад ва вазифалари.

2.Укувчиларни тарбиялашда оила, мактаб ,махала хамкорлиги.

Вариант- XV

I Тушунчаларга изох Беринг..

Педагогик одоб, тарбия,аньана,одоб,усул.синф жамоаси.

II. мавзуси.

Укувчиларнинг иктисодий тарбия.

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Укувчи хулк-атворини ракбатлантириш методлари.

2.Алишер Навоийнинг “Махбуб ул-кулуб” асарларининг шахс камолотидаги ахамияти.

. IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Укувчиларнинг мехнат тарбияси.

2. Хозирги даврда жахон ривожланган мамлакатларида халк таълими ва педагогика

Вариант- XVI

I Тушунчаларга изох Беринг..

Тарбия,тадбир, коррекция, шахс,синф жамоаси,одоб,усул,синф рахбари.

II. мавзуси.

Тарбиявий ишларни ташкил этишда халк педагогикасидан фойдаланиш.

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. XVII- XVIII аср ва XIX асрнинг биринчи ярмида Бухоро, Кукон ва Хива хонликларида илм-фан тараккиёти..

2.Мактабда тарбиявий ишларга рахбарлик

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Оилада мехнат тарбияси. укувчилар мехнат тарбияси мезонлари.

2.Тарбиявий соатлар оркали укувчиларда экологик маданиятини шакиллантириш.

Вариант- XVII

I Тушунчаларга изох Беринг..

Тарбия, коррекция, шахс,малака , жамоа,педагогик одоб,усул.

II. мавзуси.

Шахсни камол топтириш жараёнида мехнат тарбиясининг максади ва вазифалари..

III .Саволларга жавоб Беринг.

АКШ, Япония, Англия, Туркия, Жанубий Кореяда таълим ва тарбия тизими, мазмуни ва тараккиёти.

2 Аклий ривожланмаган болаларни укитиш ва тарбиялаш.

IV .Мавзу буйича матн тайёрланг

1. Ибтидоий одамлар хаётида тарбиянинг хзига хос хусусиятлари.

2.Оила ва мактаб хамкорлигини ташкил этиш методикаси

Вариант- XVIII

I Тушунчаларга изох Беринг..

Синф рахбари, педагогик одоб, педагогик махорат , баркамол шахс.

II. мавзуси.

Укувчиларнинг жинсий тарбияси

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Ал-Хоразмий педагогик карашлари

2.Синфдан ташкари тарбиявий ишларнинг узига хос хусусиятлари

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Экологик онг ва маданиятни шакллантириш

2.Халк педагогикасининг тарбиявий ахамияти.

Вариант-19

I Тушунчаларга изох Беринг..

Тарбия, урф одат, комил инсон, махорат, малака, куникма, тарбия турлври.

II. мавзуси.

Укучиларни экологик тарбияси

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Абу Райхон Беруний педагогик карашлари

2. Аномал болалар тавсифи

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1.Жамоани шакллантириш ва укувчиларни жамоа оркали тарбиялаш.

2. Аклий ривожланмаган болаларни укитиш ва тарбиялаш.

Вариант-20

I Тушунчаларга изох Беринг

Тарбия, педагогик одоб, педагогик махорат, комил инсон, таълим , тарбия

II. мавзуси.

Хукукий тарбиянинг мохияти ва тузилиши

II .Саволларга жавоб Беринг.

1. Абу Али ибн Синоларнинг умумпедагогик хамда дидактик коялари.

2.Тарбия турлари.

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Тарбия жараёни тизими ва тузилиши хамда унинг конуниятлари.

2. Шахсни камол топтириш жараёнида мехнат тарбиясининг максади ва вазифалари.

Вариант- XXI

I Тушунчаларга изох Беринг..

Педагогик махорат, баркамол шахс, анъана ,кадрият.

II. мавзуси.

Тарбиявий ишлар жараёнида халк педагогикасидан фойдаланиш.

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Абу Наср Форобий педагогик карашлари

2. Оилада мехнат тарбияси, укувчилар мехнат тарбияси мезонлари.

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1.Укувчиларининг ахлокий тарбияси.

2.Мактабдан ташкари муассасаларда тарбиявий ишдарни олиб бориш.

Вариант- XXII

I Тушунчаларга изох Беринг..

Метод, жамоа, укувчиларни педагогик кузатиш.

II. мавзуси.

Шарк Уйкониш даври ва унда таълим-тарбиянинг тараккий этиши

III .Саволларга жавоб Беринг.

1. Абу Райхон Беруний педагогик карашлари

2. К.Д.Ушинскийнинг педагогик мероси.

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Ватанпарварлик ва байналминаллик — фукаролик тарбиясининг асослари 2. Тарбия тамойиллари

Вариант- XXIII

I Тушунчаларга изох Беринг..

Тарбиявий соат, синф рахбари, усул, восита, малака, куникма.

II. мавзуси.

Я.А.Коменскийнинг педагогик фаолияти.

III .Саволларга жавоб Беринг.

Кайковуснинг «Кобуснома» да таьлим-тарбия масалалари.

2. укувчи хулк-атворини ракбатлантириш методлари

IV .Мавзу буйича матн тайерланг

1. Иктисодий тарбия

2. “Авесто” — энг кадимги маърифий ёдгорлик намунаси